...::countdown-ing::...

Tuesday, February 17, 2009

mis dem'




reli mis u both....=)
aku ni anak abah... hee~ ape2 je, mesti nk ngan abah.. manje ngan abah..
abah taw la perangai aku.. jp2 nk merengek... maklum la anak pompuan last die.. hee~
manje btol... hee~ ekceli, kakak2 aku pon admit dat... haa, 2 la sape suh x mo manje2 ngan abah... kang rugi... dri kecik ag, abah mmg salu nakkan y terbek ntuk aku...
sayang abah... hee~
ma jua.. sayang ma~.. heee
ma juga tempat aku mengadu... aku takut ulat... ma plak.. katak!!
heee~ salunye aku la y buangkan katak kalow la ade y masuk rumah.. hiii sian ma..;p
dey r reli laving kapel... da bertaun kawen, alhamdulillah... aman...
hee~ xpnah aku dgr ma abah gado2...=)
wpun kami hidup d kg.. tp, aku epi.. gembira...
aku mau jd y terbek ntuk ma abah... aku mahu jd kebanggaan mereka...
i.Allah...(",)
bbrapa ari lpas... aku nk ngat bli 1 jubah... tp aku tkut nk blanjakan duet aku... pk pnye pk.. kol abah... abah bg je aku bli jubah 2.. ape lg.. da dpt green lite, sapu je la... hee~
jgn mara ye abah...=)
abah skang x bape sihat... doakan die cpt sembuh yer... syg abah...syg ma...(",)

No comments: