...::countdown-ing::...

Monday, February 2, 2009

harini ku bcerita lg...

aku cinta kamu
ikhlas
xtpu
btol2
kamu??
cinta aku juwa
sush sng kter bsme
xkn dlupe lam sklip mter
aku mahu kamu gmbira
biarkn aku gmbra sama
kamu mderita
ak lebih2 sengsara
kamu harapan aku
kini dan selamanya
aku tlalu mengagunggkan kamu
kamu y plg smpurna,..d mta ku
segla kekurangan aku tutup jua
kerana tlalu mencintai kamu
jauh...jauh....
pulanglah kepada Tuhan
pulanglah
jangan hanyut
kerana aku turut terseksa
jgn terlalu turutkan kata..nafsu...
kembalilah pada Yang Maha Esa
kerana ia bukan kekal selamenya
aku tak mau kamu menderita
tersalah pilih arah
aku syg kamu
betulkan niat kamu
btulkan iktikad kamu
buktikan kamu boleh berjaya
dengan dugaan y kamu lalui
kamu kuat
jangan terpedaya dengan nafsu semata
aku setia menunggu
dan,..
seandainya kamu bkan jdoh aku jua
aku mahu kamu berjaya
kembalilah pd Tuhan mu y satu
aku pohon...
biarlah aku gembira dengan kejayaan mu
kerana aku,..
hnya menginginkan kamu
dlm hdupku
cintamu
kasihmu
kerana Allah

No comments: