...::countdown-ing::...

Wednesday, February 4, 2009

hadiah plg bermakna

~bukan milikku~

"syg, bday syg nt, nk b bg ape yer?" =)
"xpeke kalow syg mtk ni, b" =)
"xpe" =)
"b adiahkan syg telekung smyg, k?" =)
"bleh syg" =)

sesungguhnya, terime ksih buatnya...
kerna dgn sepasg telekung ni,
aku menyembah Tuhan Yang Maha Esa...
smga die trut mdpt pahala dr amalanku...
i.Allah...=)

aku x menyesal,..
xkn pnah menyesal lg....

"syg, ni umi y plihkan ntuk syg" =)
"btol b?" =)
"btol" =)
"terima ksh b n jgk umi".... =)

aku xpasti,...
antara mahu simpan kngan2 itu ataupun melupuskan saje...=(
tp, ape y aku pasti... ini adalah adiah plg bermakna buat driku...
tengs buatmu...
buat sahabatku.

p/s: jodoh pertemuan di tangan Tuhan...

2 comments:

xAr said...

aku x mampu...
aku xbleh tpu dri sdri...
aku seksa...
aku masih syg die...

KiwiKiwi said...

terharula..
n agak sedih gak..