...::countdown-ing::...

Tuesday, February 3, 2009

crite dr ati

maaf,.. dun get wrong wit diz post...
post ni bkn nk meminta simpati... cma nk luahkn ape y terbuku d ati...ni kan post ape kata hatiku...biakan je aku bgni...

''jom ke warta??'' hmm okey gak 2.. nk release tensen gak ni... salu nye, kalow kua pn xjau, ke warta je.. (cma sstgh org jer knal warta ni..hii~)
da la ptg ujan lbt, kua pn da lmbt, kol 645-900 dilarang msuk.. huu~
pk pnyer pk.. jom tgk muvi... hee~ eiii seram
cter TIREN... cter antu indon... huu
b4 dat, singgah surau nk smyg kt warta.. da asar...jp g nk mkn... da usai solat, da 3 miskol... aduiiii
ape nk buat yer... kedit xde... bia aje la... aku pon xpasti nk wat ape... tp dalam ati... Tuhan aje y taw... tetibe satu mcm je aku ase....=''(
n den, dpt 1 fon kol dr sumone... *** (perbualan dirahsiakn)
lg2 bertambh haru aku dbuatnyer... aku bingung... lg2 bingung lg2...adesssss.....
da mgrib.. solat dlu...
eiii~ seram siot cter 2...
panggung bru bkak, org x rmai... lam panggung 2, aku + tikah msuk... xde org??
adeiii~ takut nie... sumone, cuddle me, plizz...uhuuu~
terjerit2 dgr sound efek 2, n ktorg msuk lmbat sket, slat dlu, so, msuk2 jer, da dgr org menjerit lam cter 2... takut~
ktorg kua msuk pntu pwgam 2, tkut~~ antara nk tgk atau pn x... miza+mila g tandas... korg, cpatla, tkut ni...
aku+tikah amek seat plg blkg... pas miza+mila msuk jer bru ktorg dok dpan sket...
2 org msuk, sorg laki, sorg pompn... fuh~ bru ase pggg 2 selamt sket...ehee~
cter 2 mmg seram... uhuuu~
ngan tetibe,....
aku teringt kt sumone...
kalow die ade bsme aku tyme 2, msti die pgg tgn aku,...xnk bg aku tkut.... pluk aku... pjuk aku....
tp, td... x... cma angan2 aku aje...
dgn x sgja,.. air mte ku tumpah lg....
smpai bler aku nk mcm ni... aku plu amek mse...lupekn die.... da one who cares bout me, who deeply in lav wit me....(dat was b4)~hmmm
aku agk, al my frens ingt aku nanges sbb tkut sgt,.. nop!
dlu,... btol2 aku ase bhgia y teramatttttt~
tp, skang da bbza...xpela... (za, terima knytaan!)
xpe2... aku da dberi kekuatan dr Y maha Esa... bangkit2!!
da kua pggg, aku ase da xlarat y amat...
ntala... ase lemah semcm~
mgkn,...aku terlalu menyeksa dri aku sblm ni....
bodoh jgk aku yer... 2 ari tnpa mkn... bebaloi?? x!!
td pon mkn kna pksa... seb bek mkn...kalow x, xtaw la ape jd skng...da x menulis kot~ huu
lam fkiran, msh ter pk keadaan die... aku trut terseksa....aku x bhgia...
doakan kebahagiaan dier, amin.....

2 comments:

KiwiKiwi said...

biasela tu..
ingat kisah2 lame..
nanti dah lame ok la..

~be strong power puff gurl~

Fara said...

take ur time dear:) jgn paksa diri tu...ramai lagi orang yang sayaaaaaangggggg kat Ha.