...::countdown-ing::...

Tuesday, January 27, 2009

tOo many thingS hapen 2day,...

bngon aje tdow, seap solat..tdow blik....zZzzzZZzz*

*ringTone*......
gUd neWs...aku dPt lg sOrg ank Buah..baby gUrlll...Alhmdulillah...hehee :)

aku kmS2 bju, tgHari da nk blik mktb da...
"awra, rini dok ngan nenek yer"..awra geleng...(muka sdey) awra demam..bdn die pnas... sok akk aku 1st day keje kt klinik..dkt je ngan umah..n aBg iPar aku ke Maldives, urusan keje...so, tpksa Cr pengAsuh...rini cma nk besekan awra ngan nenek bru die aje... cma nk cuba tinggalkn die beberapa jam aje...tp ape jd... maknye y nanges.... tP aku pHm, mereka x Pnah bPisah...ni Kan lg nk tinggalkn aWra kt Org len...(hop akak aku dpt suaikn diri yer:) )

n Rini jgk, mY 1st day period ntuk bln ni... hurmm ptt la aku mOOdy 2 3 arini (sean hubby layn karenah aku.. huuu~) sori b..

aduss..y ni wat aku nk meletop!!
lam tren..besela berhimpit2....geram btol aku... tPksa aku keCikkan tbUh aku y x sbrape kecik ni...aku x sKa btol bLa da Y nk amek Ksmptan...arghhhh!!! pnDang akU mcm rImau lapa aje...paStu, da aku pGg kt Palang, sgja laga2kn tgn...BOdoh!!! akU da stat pnaS da... akU than aje..aKu pastu lg Msuk ke Dlm... aKu da xpDuli da asal lpas dR manusia2 *** itu....

rini jgk,..pAs kua tren, da sOrg mamat ni... aku cma ingAt mKa aje... tp da lUpe mane aKu jmpe die...kire knal jgk la... aKu ase die PN da inGat2 Lupe aku ni... tP x la smpai sembang2.. aKu pun mLs nk pNjangkn cter...biA aje la... da jdoh, jmpe lg...hahaa~

n Rini aku smpai mktb n aKu agak pNat..leNguh2 tbUh sbb dR tD bWk bEg laptop + bDiri lam tren.....akU xble nk reSt jgk ni.. nK prepare ntuk klas sOk...Pray 4 mY success...*5.49pm*

No comments: