...::countdown-ing::...

Monday, January 12, 2009

mAw cte,...

aku dan ulat blu mmg xsbulu...guuu
dlu, aku pnah da 'kngn' ngan ulat ni...eiiii mse ak tadika g, bese la pg2,ptg2 aku men2 la ngan kgkawn sbya ak,ade gak y lg tue dr ak..aku ni jaat sket,xbyk pown, sket je..ihhiii=p
aku men2 la kt 1 pkok 2,bsar n pnuh ngan ulat333..eiii aku ni cpt je t'ikut2 ngan kgkwn,kwn aku 2 bunoh2 ulat y lkat kt pkok2 2, den kua la drh ijaunye 2..uhuu aku pn ape lg, pak trut je...bunoh!bunoh!! hahaha
den, aku xsdar da kwn aku 2, ltak ulat kt bju aku..time 2 aku pkai bju krg taw..aku pn mjrit la...aku ni bkn brani ngat pn, stkt nk tnjuk2 2,oke la..hihi den, aku crik2 xjmpe, aku ngangess!! sob3 puas2 nges, akak aku dtg,aku pn trus bkak bju,bkak ken(seb bek da sua pndek) hihi (wat mlu jer).. kjdian 2 blaku sblh umah ak je..xkesah la nk bkk bju pn..sjak ari 2, aku anti ngan ulat2 ni...huuu bju krung 2 ak da xpkai sjk ari 2,aku 'alergic'..eiii ase gtal2...n aku pn da xpnah men2 bwh pkok 2 da...aku serik!!serik!!!
aku ase ni la blsan aku sbb nkal sgt mse kcik2 dlu..taw pn tkut...huuu
pnah dlu, pas blik mngaji Quran, aku salu singgah umah sppu ak, men buai bwh pkok, ak xsgka da ulat.. aku men2 la ngan sppu ak, name dayang(tp bkn org sbh taw)..den, aku pasan da ulat kt bju die,...aku jerit ''ulat!!ulat!!'' hehe sppu aku pn pnkut upenye..aku pn lari la..pe lg..slmtkn driii..ade ke ptt die lri pg dkt ak.. aku truskn la pcut pg umah nnek ak..huuu upe2nye die xtaw ulat 2 da kt bju die...klaka ngat.. aku ni pnye la pnt lari, die plak ikut ak..mcm die plak y kejar aku....huuu
n ntuk djdikan stori,smpai arini aku fobia ngan ulat... ank sdra ak pnah blikn bntal pluk bntuk ulat blu...aku smpai nges2 xnk tgk...aku gliiiiii eiiii...pnah jgk aku nk tmntah tgk ulat...nta nape... n jgn tnye sbb aku pn xtaw sbb ape ak jd camni skli....
shhh: aku tataw cane nk ilangkn ase tkut 2......='(

2 comments:

dilaisma said...

ehehee~
za...sumpah klakaaaa..
xpe2..
dila paam ngat fobia nehh...
dila plak...
BENCIIII gleee tahapp dahsyat ng lipas....
euwwwwww..meremang bulu roma!

Fara said...

Hehehe...gatal tu klu kena ulat bulu.