...::countdown-ing::...

Monday, April 13, 2009

salah....

mengapa??
kenapa??
selalu saje salah kiter yang dicari...
selalu saje kekurangan kiter digali....

bila bersahabat pn,
same... bila baik2 ngan kiter... sume dipuji....
tapi, sbb kesalahan yang x pasti...
abes sume dicaci....dicanang2 merata....

eiii 'kawan'.... walaupun aku selalu terasa ati ngan ko... ade pnah aku buruk2 kn ko?? xde kn... aku layan ko bek je lg... wpun aku taw ko ni mmg mulut cili... aku tahan je... aku da taw 2 perangai ko... jd aku x ksh... aku layan ko bek2... tup2, belakang aku, ko mengata... ko 2 muda lagi dari aku... aku ni da bleh d aggp kakak... tp, ko 2 mulut xpnah nk jg... men ckp lepas je... aku pon ade thp sbr jgk... yela, mcm aku xtaw perangai ko... jp2 ngan 'si A' jp2 ngn 'si B'... sape tahan ngan perangai ko.... ko ingt ngan cter2 sal aku.. buruk2kn aku, ngan muka sedih yang seposen y xpnah nk laku 2... org bleh kesian lame kt ko... xdenye...
sori la.. aku cuma meluah kt karpet y dianggap diari aku ni... xde nye aku nk canang2 keburukan ko 2 kt sume dak2 kelas kiter... xde... n ko... aku xpnah marah ko... xpnah nek sore ngan ko... oooo... nek kepala la eh...

apesal la eh... bila da benci kiter, suke jer cari salah kiter wlu sekecil kuman... kebaikan kiter langsung buta... xnmpk...ape ni eh... ni ke name kawan.... sedih sgt... buat y mmbca post ni... kalow ade buat kwn sakit ati... pliz, mintak maf... turunkan ego... n jgn cba cari maslh... kalow gado2 pn bukan leh selesai mslh...

wpun aku kakak, aku turunkan ego aku, aku cba tegur ko wlu aku xtaw ape slh aku sbnarnye y buat ko sakit ati sgt2 2..... tp ko, ego mengalahkan laki... kalow btol2 salah aku, cuba citer sket... face 2 face... jgn smpai aku taw dari org len...

makin ko buat citer, makin ko y susah... pcaya hukum karma... hidup ko xkn tenang... bukan org makin suke taw...makin benci... ko ingt org2 y ko cter buruk2 sal aku 2 sbelah pihak ko ke?? x!!!
meluat!!!

*fullstop*

AMARAN: JANGAN KOMEN!!!

No comments: