...::countdown-ing::...

Thursday, April 16, 2009

alhamdulillah...

alhamdulillah...
segalanya telah terbukti.. kebenaran akan selalu menang.. penipuan tak kan selamanya..
Allah Maha Besar... sape taw ape akan jadi... sebelum ini, setelah ape y dicanangkan ttg keburukan aku... aku bleh ambil tndakan ntuk berdiam dri... alhamdulillah... semalam, sume dak kelas da taw ape benar dan ape x...

kamu, tolong jangan burukkan aku lagi.. sbb aku taw aku betul.. jadi aku tak perlu takut... kalaw la kamu boleh sedar, skrg, keburukan kamu y lagi terserlah... maaf, bukan aku y dedahkan.. diri kamu sendiri.. kamu sdri y buatkan org hilang kepercyaan... sori 2 say...

bagaimanakah perasaan kamu seandainya kamu dibenci bukan kerana kesalahan kamu? penah kamu pk?? kamu mmg tak taw di untung...

cuma sekarang, mengaku la kslhan kamu... kamu ego tinggi... aku?? bukan nk mengata.. sape x sayang, kiter da rapat lame da.. tp,.. hnya kerana ... , kamu jadi begini....

ini andaian aku setelah aku sdri dgr ape y org ckp ttg kamu... sori bukan sengaja reka cerita tp cara kamu nk jatuhkan aku mcm kamu dengki ngan kehidupan aku..
sori aku bukan perampas... bukan aku hingin pon... kamu 2, ckup2 la promot dri.. da org x bekenan... saba aje la....
aku pon, bukan sempurna sgt.. byk liku2... hidup bukan kerana lelaki aje... hidup la untuk diri kamu sdri... sayangi diri kamu sdri...

kamu, ketahuilah... ape y akan kamu rasa sekiranya orang meluat tengok kelakuan kamu padahal kamu tak buat salah ape pun.. berdiri ke.. duduk ke, ade je y x kena... semua gara2 kamu... terasa hina sgt bila org meluat tgk tindak tanduk kiter wpun benda 2 x salah.. seorang hamba Allah telah mengaku bahawa sejak ceita2 x elok aku disebarkan, aku dilihat semacam hina.. ape je y aku buat sume x kna d pndangan nya... boleh x kamu bayang kan seandainya kamu di tempat aku...

aku bersyukur lagi kerana aku kuat semangat... kamu... sedarlah....
.........

No comments: