...::countdown-ing::...

Wednesday, February 4, 2009

hepi...

in class~
recess
wuts mean by 'hepi'??
4 me....,
hepi ni tllu subjektif...
kta akn hepi bla kter hepi...
kter jga hepi kalow kiter bleh buat org len hepi...

tp, ntuk wat org len hepi,... jgn tlalu pentingkan diri... dun b selfish bak kata omputeh...uhuu~
kter bkn leh slalu hepi sbb dugaan akn dtg x bhnti...
kdg2 kter plu bkorban sket...yup! berkorban.. korban perasaan...
at least kter taw itu bleh epikan org len...
kalow kter buat org sakit ati,... ntuk kter epi,... kbhagian y kter dpt x lme...
sbb org akan membenci...org mencaci...

bla kter dihadapi ujian, tentu akn dtg kebahagian slps itu... cma perlu sbr, tabah, cekal...
lyke i'v told sumone b4, permulaan bahagia adalah kesusahan...
n kta2 2 jgk aku pgg smpai skang... byk kter2 y aku pgg,.. y aku jdikan pegangan aku supaya aku lebih baik.....hop aku x gelincir dr landasan hidupan lg...

sesungguhnye, memg aku x reti nk bermain ngan kata2... cma ni cra aku... n teman2 bleh knal aku dgn cra aku... xnk komen bout dri aku... juz teman2 y bleh judge aku.. pergai aku...
oke la
takat ni dulu... salam...

No comments: